ОБЯВЯВА КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА „МЛАДШИ ЕКСПЕРТ“ в дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността" в Областна администрация

Дата на публикуване: 13.10.2023 11:58
ОБЛАСТНА АДМИНИСТРАЦИЯ ПЕРНИК
На основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител, във връзка чл.13 и чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители,
ОБЯВЯВА КОНКУРС
 
ЗА  ДЛЪЖНОСТТА МЛАДШИ ЕКСПЕРТ“
 
в дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността" в Областна администрация – Перник – 1 щатна бройка.

 

  1. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:

 

- Участва в осигуряване на материално-техническото снабдяване.

- Участва в осигуряване на управлението на имоти и вещи – държавна собственост, предоставени на областния управител за нуждите на областна администрация, изготвя предложения за ефективно управление на тези имоти и планира необходимите средства за поддържането и опазването им.

- Участва в организирането, подготовката и осигуряването на условия за протичане на заседания, срещи, съвещания, комисии и работни групи, както и воденето на протоколи от тях.

- Изготвя проекти на писма, заповеди и други документи.

-  Разглежда, проучва и окомплектова преписки, свързани с областите на дейност на служителя.

- Събира и систематизира информация, проучва и обобщава различни практики и алтернативни решения при подпомагане дейността на служителите на ръководни длъжности и на служителите, заемащи длъжности в по-високи длъжностни нива в областната администрация.

- Изпълнява и други функции и задачи, произтичащи от нормативни актове или възложени от областния управител, заместник областния управител и главния секретар

 

 

 

  1. Минимални изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на конкурсната длъжност:
  • степен на завършено образование - образователно-квалификационна степен „професионален бакалавър по ...”
  • професионален опит – не се изисква
  • ранг за заемане на длъжността – V младши.

 

  1. Допълнителни изисквания за заемане на длъжността, съгласно утвърдена длъжностна характеристика:
  • Области на висше образование – „Социални, стопански и правни науки” или „Хуманитарни науки“
  • Компютърна грамотност- MS Office

 

  1. Минимален размер на основната заплата:
  • 780 лв. – степен 1;
  • 780 лв. – степен 2;
  • 780 лв. – степен 3;
  • 780 лв. – степен 4;

 

*Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението.

 

  1. Начин за провеждане на конкурса:
  • Първи етап -тест;
  • Втори етап - интервю.

 

  1. Необходими документи, които кандидатите следва да представят за участие в конкурса:
  • Заявление за участие в конкурс, съгласно Приложение 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл;
  • Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
  • Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
  • Копие от документите, които удостоверяват продължителността на професионалния опит;
  • Други документи, които са свързани с изискванията за заемането на длъжността.

 

  1. Документите на кандидатите следва да бъдат представени лично или чрез упълномощено лице до10.2023 г. включително (до 17:30 ч), в Центъра за административно обслужване /на партерния етаж/ в сградата на Областна администрация-Перник, адрес: гр. Перник, пл. „Св. Иван Рилски” 1Б, гише №1.

Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на на интернет страницата на ОА – Перник: http://www.pk.government.bg 

Оповестяването на конкурса да се извърши с публикуване на обявление в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията, в специализиран сайт или портал за търсене на работа и на интернет страницата на ОА-Перник: http://www.pk.government.bg

При подаване на документи длъжностната характеристика за конкурсната длъжност да се предоставя на кандидатите, както и да бъдат уведомени за пречките за назначаване, посочени в чл.7, ал.2 от ЗДСл и в други нормативни актове.

На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за  провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

Лице за контакт: Мартин Александров, тел: 076 64 99 12; 0884 884 915.

УТВЪРДИЛ:

ЛЮДМИЛ ВЕСЕЛИНОВ

ОБЛАСТЕН УПРАВИТЕЛ