ОБЯВЯВА КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА „МЛАДШИ ЕКСПЕРТ“ в дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността" в Областна администрация
- Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
- Участва в осигуряване на материално-техническото снабдяване.
- Участва в осигуряване на управлението на имоти и вещи – държавна собственост, предоставени на областния управител за нуждите на областна администрация, изготвя предложения за ефективно управление на тези имоти и планира необходимите средства за поддържането и опазването им.
- Участва в организирането, подготовката и осигуряването на условия за протичане на заседания, срещи, съвещания, комисии и работни групи, както и воденето на протоколи от тях.
- Изготвя проекти на писма, заповеди и други документи.
- Разглежда, проучва и окомплектова преписки, свързани с областите на дейност на служителя.
- Събира и систематизира информация, проучва и обобщава различни практики и алтернативни решения при подпомагане дейността на служителите на ръководни длъжности и на служителите, заемащи длъжности в по-високи длъжностни нива в областната администрация.
- Изпълнява и други функции и задачи, произтичащи от нормативни актове или възложени от областния управител, заместник областния управител и главния секретар
- Минимални изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на конкурсната длъжност:
- степен на завършено образование - образователно-квалификационна степен „професионален бакалавър по ...”
- професионален опит – не се изисква
- ранг за заемане на длъжността – V младши.
- Допълнителни изисквания за заемане на длъжността, съгласно утвърдена длъжностна характеристика:
- Области на висше образование – „Социални, стопански и правни науки” или „Хуманитарни науки“
- Компютърна грамотност- MS Office
- Минимален размер на основната заплата:
- 780 лв. – степен 1;
- 780 лв. – степен 2;
- 780 лв. – степен 3;
- 780 лв. – степен 4;
*Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението.
- Начин за провеждане на конкурса:
- Първи етап -тест;
- Втори етап - интервю.
- Необходими документи, които кандидатите следва да представят за участие в конкурса:
- Заявление за участие в конкурс, съгласно Приложение 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл;
- Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
- Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
- Копие от документите, които удостоверяват продължителността на професионалния опит;
- Други документи, които са свързани с изискванията за заемането на длъжността.
- Документите на кандидатите следва да бъдат представени лично или чрез упълномощено лице до10.2023 г. включително (до 17:30 ч), в Центъра за административно обслужване /на партерния етаж/ в сградата на Областна администрация-Перник, адрес: гр. Перник, пл. „Св. Иван Рилски” 1Б, гише №1.
Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на на интернет страницата на ОА – Перник: http://www.pk.government.bg
Оповестяването на конкурса да се извърши с публикуване на обявление в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията, в специализиран сайт или портал за търсене на работа и на интернет страницата на ОА-Перник: http://www.pk.government.bg
При подаване на документи длъжностната характеристика за конкурсната длъжност да се предоставя на кандидатите, както и да бъдат уведомени за пречките за назначаване, посочени в чл.7, ал.2 от ЗДСл и в други нормативни актове.
На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Лице за контакт: Мартин Александров, тел: 076 64 99 12; 0884 884 915.
УТВЪРДИЛ:
ЛЮДМИЛ ВЕСЕЛИНОВ
ОБЛАСТЕН УПРАВИТЕЛ